15. apr 2010

Kübar


Leidsin siit mõni aeg tagasi ühe kübara heegeldamise õpetuse ja tahtsin seda ise proovida heegeldada. Nüüd sain tehtud. Kuna mul lillat heegelniiti natuke vähevõitu oli, siis kübara serv on kitsam, kui õpetuses ette nähtud. Lill kübaral on omalooming.

3 kommentaari:

  1. Armas! Kuidas need kõrgemad triibud sinna tekivad, ei ole ise veel mustrisse süvenenud! Peale vaadates küll aru ei saa...

    VastaKustuta
  2. Väga ilus kübar! Mina tegin sellise variandi http://mytsimaja.blogspot.com/2010/04/karamellimaitseline-kubar.html Aga mul on ka küsimus, kas Sa tegid täpselt õpetuse järgi? Minul tuli õpetust järgides sootuks mingi käkerdus. Aga kui ise veidi teisiti kombineerisin, tuli kena kübar :)

    VastaKustuta
  3. Sirts, sammast tehes torkan heegelnõela eelmise rea samba tagant läbi ja toon sealtkaudu lõnga. Oeh, ma olen vilets seletaja. Kui skeemi vaatad, siis ma usun, et saad aru.
    Triinu, tegin kuni 8-nda reani täpselt mustri järgi. Kuna aga mulle tundus, et kübar tuleb liiga väike, siis kasvatasin veel 9-ndal real ka. Ning kübara serva tegin ka kitsama, kuna niit sai otsa :) Mina seda teksti osa ei jälginud, sest mu inglise keel on olematu. Jälgisin ainult skeemi.

    VastaKustuta